Mensen willen zich gekend voelen.

Dat klinkt simpel en dat is het wat ons betreft ook

Een goed gevoel, daar gaat het om

Gastvrijheid en persoonlijk contact vinden we bij Huipen misschien wel het allerbelangrijkst.

Huurders mogen ons altijd bellen en ze weten ons gelukkig goed te vinden als het nodig is. De collega’s van ons KCC staan elke dag klaar om ze te helpen met vragen over het onderhoud, reparatieverzoeken of schademeldingen. Ze nemen de tijd, hebben oprechte aandacht en vragen goed door om het probleem snel te kunnen oplossen. Soms is een luisterend oor genoeg. Ook dat bieden wij graag.

Bereikbaar en flexibel

Ons KCC is van 08.00 uur ’s ochtends tot 20.00 uur ’s avonds bereikbaar. Dat vinden we in deze tijd niet meer dan normaal.

Ook na het avondeten nog dingen kunnen regelen, dat geeft mensen rust. Bij het maken van afspraken, komen we bewoners ook graag tegemoet. We komen niet langs als het ons uitkomt, maar op een moment dat het de bewoner schikt. Dat vinden mensen heel fijn.

Voor spoedgevallen zijn we natuurlijk 24 uur per dag bereikbaar. Een calamiteitenmedewerker is 24/7 standby voor urgente storingen.

Ze zullen me wel
een zeur vinden,
dat dacht ik echt.

Maar zo hartelijk. En een uur later
stonden ze voor de deur.

“Het was maar een kleine lekkage, dus ik wilde niet eens bellen, maar ik moest van mijn vrouw.
Blij dat ik het heb gedaan. Het was snel verholpen en keurig netjes ook.”

Eén loket, één team: gemiddeld 98% in één keer goed

We kunnen op ons KCC dit hoge percentage bereiken doordat we de juiste vragen weten te stellen en goed doorvragen. Daarom kunnen we de juiste vakman koppelen aan de juiste klus én deze meteen plannen. Dat is vele malen efficiënter dan als de communicatie via de woningcorporatie gaat. We halen er immers een schakel tussenuit. Wel zo fijn ook voor de bewoner: die hoeft niet te worden teruggebeld, maar voelt zich meteen geholpen.

We vertellen graag wat we voor uw bewoners kunnen betekenen

Glas-, brand- of waterschade?

Ons KCC regelt niet alleen dat de schade snel en goed gerepareerd wordt, we handelen de zaak ook af met uw verzekeraar. Zo nemen we u alle zorg uit handen.

Bewonersbegeleiders

Hoe zou je een renovatie of groot onderhoud zelf ervaren? Dat vragen we onszelf altijd af. Vanuit dat begrip richten wij onze bewonerscommunicatie in.

Bewoners zijn vaak blij als hun woning wordt opgeknapt, maar zien er ook een beetje tegenop. Dat begrijpen we maar al te goed. We weten uit ervaring dat een brief of een e-mail alleen maar meer vragen oproept. Of zelfs zorgen. Liever vertellen we bewoners persoonlijk wat er gaat gebeuren, stap voor stap. Onze bewonersbegeleiders zorgen voor intensieve ondersteuning gedurende het hele traject. Van het managen van de allereerste verwachtingen tot de handleiding voor de nieuwe apparatuur.

Bij een renovatie mogen huurders vaak mee beslissen over de uitvoering. Ze kunnen kiezen uit verschillende opties. Natuurlijk adviseren onze bewonersbegeleiders daarbij. We gaan langs met voorbeelden en kleurstaaltjes. En als het hele gezin wil helpen bij uitzoeken van de tegeltjes voor de nieuwe badkamer, dan maken we die afspraak gewoon in het weekend!

Je hebt luisteren en luisteren.

Fijn als ze het verschil snappen

“Fijn ook dat we ’s avonds een afspraak konden maken. We hadden best veel vragen over die renovatie, en als de kinderen op bed liggen, heb je toch even meer rust daarvoor. Ze nam ook alle tijd voor ons, heel prettig.”

Geen vraag is teveel. We helpen bewoners met heel veel plezier.

En we vertellen graag wat we daarin voor uw organisatie kunnen betekenen.

Laten we een afspraak maken

Strategisch Advies Vastgoed

Uw vastgoed verdient de beste zorg: een doordachte onderhoudsstrategie en een duurzaam ontwerp. Ons team Strategisch Advies Vastgoed helpt u bij het ontwikkelen hiervan.

Meer weten?

Dagelijks Onderhoud en Service

80% van de disciplines in eigen huis en onze operatie dik op orde, daarmee halen we hoge scores voor onze dienstverlening én kwaliteit.

Alles over DO

Planmatig en Strategisch Onderhoud

Bewoners enthousiasmeren voor een renovatie of verduurzamingsmaatregelen? Laat dat maar ons over!

Alles over PO en SO